משלוח חינם בכל הזמנה מעל 249 ₪ | 5% הנחה למצטרפים לניוזלטר (בהזמנה הראשונה)

שרות לקוחות

אם אינכם מוצאים את המידע שאתם מחפשים בתשובות למטה, אנא צרו איתנו קשר !
איך אנחנו יכולים לעזור?

שאלות ותשובות

מוצרים ונקודות מכירה

האם לקלוד בי יש חנויות ?

לא, מוצריי קלוד בי נמכרים בחנויות המובילות בעולם אבל אין חנויות למותג.

אני מחפש מוצר של קלוד בי אבל הוא לא באתר, מה לעשות?

אם אינכם יכולים למצוא פריט, ייתכן שהוא אזל מהמלאי. אל תהססו לפנות אלינו בדואר אלקטרוני בכתובת contact@babytolove.co.il כדי לקבל פרטים נוספים על זמינותו של מוצר זה.

תשלום וחיוב

אילו שיטות תשלום מקובלים?

אנו מקבלים תשלומים באמצעות כרטיס אשראי, Paypal ו-Apple Pay

כיצד לקבל חשבונית עבור ההזמנה שלי?

אנו לא מצרפים חשבונית בחבילה שנשלחה אליכם, היא תישלח ישירות אליכם בדואר אלקטרוני.

משלוח

איך מבררים היכן ההזמנה שלי?

אנו שולחים אליכם אימייל או הודעת SMS בכל שלב של ההזמנה שלכם, מההכנה ועד המשלוח. כמו כן, תקבלו בדוא"ל את מספר המעקב של החבילה שלכם ברגע שהיא תישלח.

האם אפשר שתשלוח את ההזמנה שלנו למישהו אחר?

כמובן ! כל שעליכם לעשות הוא להזין כתובת למשלוח השונה מכתובת החיוב.

שירות לקוחות והחזרות

המאמר שהזמנו לא מתאים לנו, מה אנחנו יכולים לעשות?

יש לכם פרק זמן של 14 יום ממועד מסירת המוצר לידכם להחזיר פריט שאינו מתאים לציפיותכם. שימו לב שעלויות המשלוח להחזרה יהיו על חשבונכם. כדי להחזיר מוצר, יהיה צורך להשתמש בטופס החזרה אותו ניתן להוריד באתר.

הפריט שהזמנתי הגיע פגום, מה אנחנו יכולים לעשות?

לפני החזרת כל מוצר פגום או פגום, עליכם לעדכן אותנו על כוונתכם על ידי פנייה לשירות הלקוחות שלנו (contact@babytolove.co.il).
כדי שנוכל לראות את מצב הפריט, נבקש ממכם לשלוח תמונות. עם קבלת התמונות, ואם נקבע שאכן יש בעיה במוצר, יישלח אליכם אישור החזרה ותווית להדפסה ולהוספה לחבילה שאיתה תחזירו את המוצר.